tisdag 14 april 2009

Äntligen....



Nu är våren här...på riktigt!!! och visst känns det underbart. Nu är det tidig morgon och jag och änglarna har stannat kvar i Rådom ytterligare en natt bara för att det är så mysigt här...om någon timma är det jag som kommer att parkera mig på trappen med näsan vänd mot solen.


Påsken har varit lugn, fylld med påskägg och annat gott, skoteråkning, solande, filmtittande och ej att förglömma lilla Olivias fina dop. Nu är påsken slut för för denna gång och vardagen har kommit åter. Vilket innebär att för mig är det bara till att sätta mig framför datorn och skriva, skriva, skriva. På måndag skall mitt PP vara inlämnat, det skall vara KLART!!!!....behöver jag säga att det brinner lite i knutarna....men tror i alla fall att jag är på god väg.
Har som alltid surfat runt en del under dessa dagar, pratat med en massa människor och många glada skratt har det blivit.....kan inte låta bli att känna att detta nog kommer att bli en fin vår.
Vårkramar till er alla!

//Tjattrin

3 kommentarer:

Nettan sa...

Hejhopp,

Nu har jag hittat hit igen...
Hoppas att allt är bra med dig och familjen...

Vi var i Sundsvall häromdagen o sambon var sugen att fika en räkmacka på Cafe Charm men jag satte ner foten och sa NEEEEEJ...
För visst var det där du åt när du mådde mindre bra va?

KRAM

Anonym sa...

En stor varm vårkram till er också... Idag är vädret pissigt, men bättre dagar kommer!

Britt-Marie sa...

Ännu en resa har jag fått göra med dina tre guldklimpar Steg 3:or....vi har haft det underbart, har du pratat med dem?