måndag 23 mars 2009

Absolut ingenting...


...kan få mig att förstå. Varför?, vad är det för mening?, så många frågor som snurrar runt i mitt huvud...inget gör det hela begripligt.


Mina tankar finns hos E & F....om det fanns något jag kunde göra .....men det finns det inte. De har förlorat sin älskade lille son. Bara att skriva dessa rader känns så oerhört fel. Det var ju inte så här det skulle bli!!!


Jag kommer aldrig att glömma när F berättade att han skulle bli pappa, det bara lyste om honom, denna oerhörda förväntan....själv var jag ju också gravid så det fanns en del att prata om.


Men nu....fastän jag aldrig hann träffa deras lilla underverk så känns det så tomt!...och jag kan inte ens tänka mig allt som E & F har framför sig....mina tankar och mycket, mycket kärlek till ER!


//En Tjattrin med tårar som rinner....

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Det här är så ofattbart!
Finns ingen förståelse och ingen logik och ingen tröst, när ett barn rycks bort!

Saknar ord...

//Britt-Marie

Anonym sa...

Svårt att se mening när människor blir änglar alltför tidigt... Det är så makalöst ofattbart ledsamt.