måndag 2 mars 2009

Sportlov....




Så var det sportlov, vilket betyder att de stora änglarna är hemma med mig och lille W. Just nu är bara tre av oss vakna, storasyster sover fortfarande. Sportlov, då borde man absolut vara ute i den härliga vinter som vi nu har....tyvärr är det dock inte det allra lättaste när man har en liten W, att hitta på något. Idag får vi se om vi tar oss till backen och kan lämna just lille W till mormor. Pappa Peter han har tyvärr inget sportlov utan sitter på sitt kontor och gör en massa tryckerihistorier han....

Annars verkar det vara storaförkylningstider, W han snorar och hostar....och visst, klart han håller sin mamma vaken om nätterna. Undrar just om jag ser lika trött ut som jag känner mig, i så fall är det illa!!! Men på torsdag då åker jag på läger med ett härligt gäng så då kommer jag att få sova, HURRA!!!....och åka härligt mycket skidor, inget tokigt jobb jag har inte...*ler*


Nej, nu kanske det är dags att få i sig lite frukost och plocka lite här i det totalt försummade hemmet. Någon som har ett förslag på hur jag på något vis skall tycka att det är lite ...om än bara så lite kul att städa, i så fall tas de tacksammt emot.


Kramar från en sprortlovsfirande men totalt ostädande Tjattrin....

Inga kommentarer: