söndag 15 mars 2009

Av många olika anledningar

...har jag inte orkat, hunnit eller velat skriva på ett tag.....Sitter nu på ett rum på Sigtuna Folkhögskola och här har jag befunnit mig sedan i måndags. Nu har jag gjort näst sista veckan på min pedagog utbildning och snart, snart så är jag en RIKTIG Församlingspedagog, än så länge är jag bara fejk! =).

Men när alla andra vände hem till sina familjer i fredags då blev jag kvar här eftersom jag annars bara hunnit hem för att vända åter idag. Så helgen har jag och W tillbringat med att strosa omkring i Sigtuna och fördriva tiden på diverse olika fik. Inte en alltför otrevlig sysselsättning....men lite tråkigt har det ändå varit....saknar mina andra älsklingar.

Förra veckoslutet var desto trevligare. Då tillbringade jag tiden på ett läger i Åre med våra härliga ungdomar. Det var 10 ungdomnar och två ledare som njöt av att bara få vara tillsammans och ha det kul!. Dagarna tillbirngades i backen eller för de som inte ville vara där, med promenader...ganska så långa sådana....Lägger hit lite bilder så ni får se hur bra vi hade det.

The Girls & Jag! ......undra vilka som valde att åka upp....och ner i liften.
Nu fanns det ju några Boys med på denna resa också...men de lyckades vi inte fånga med min lilla kamera. Ja detta det var några dagar som gav mycket energi, glädje och skratt!
Nä, dags för mig att göra lite nytta...kramar till alla!
//Tjattrin

Inga kommentarer: