fredag 27 februari 2009

Dags för lite jobb...


Ikväll är det dags att spendera kvällen på jobbet....och tänk det är absolut inget som jag tycker känns jobbigt. Tvärtom, jag tycker om mitt jobb och mina ungdommar.....En vanlig fredagkväll som denna så har vi mellan ett 20-30-tal som kommer till oss för att bara vara, träffa kompisar eller kanske för att prata med oss som jobbar. Dessa unga, trevliga, glada, ledsna, kloka, tokiga människor ger mig så otroligt mycket ENERGI !! och jag är oerhört tacksam över att få ta del av deras liv.


Men innan det är dags för jobb så tror jag bestämmt att jag skall äta något riktigt gott....frågan är bara vad....sedan ser jag fram emot en lugn helg med familjen, kanske en skotertur, kanske en tur till backen eller kanske bara vara hemma och mysa. Framför oss ligger ju ett helt sportlov, vilket jag tror mina små änglar tycker känns jätteskönt!....



Så till er alla - önskar jag en skön helg!



Kramar en snart jobbande Tjattrin...

1 kommentar:

MVH sa...

Nej men hej!!!!!!
ja jag blev ju inspirerad av Brittis så jag började lite smått att skriva lite. Jag har bloggat länge då jag var med i aftonbladets Viktklubb, men det forumet är ju... hm... lite mer begränsat kan man säga, mycket handlar om mat och dess frestelser och fallgropar.
Men grattis till ny bäbis!!! KUL =)
vilt att plugga samtidigt som man är hemma, jag har för min del bara lyckats läsa EN bok under hela tiden och den var skönlitterär....

Men nu är det tillbaks till arbetet på måndag =) Vi hörs!!!!