onsdag 15 oktober 2008

Frosseri.....

Ibland så är det helt oundvikligt att frossa. I mitt fall är det denna gång frosseri i härligt underbara filmer....tjejfilmer bör tilläggas. I fredags tog jag mig en sväng in på videoteket och vips hade jag en hel drös med filmer i mina händer och eftersom det var så svårt att välja och eftersom jag för tillfället har så ofantligt mycket tid till förfogande så valde jag allihopa!.

Sen har jag tagit någon film per dag och bara suttit och njutit....och bör väl tilläggas att det har blivit en hel del tårar också, kan bero på stadiet jag befinner mig åtminstone vill jag tro det eller så är jag helt enkelt hopplös och gråter åt det mesta jag ser på film....fast å andra sidan så kan det vara rätt så skönt ibland.

Idag var det filmen "P.s I love you.... " som stod på tur och jag vet att det låter som värsta tjejfilmen men jag lovar att detta är en film som likväl passar alla killar därute, den var sååååå fin och det blev, många, många tårar men också mycket skratt. Att filmen sen också hade en hel del inslag från "den gröna ön" gjorde ju absolut inte saken sämre. Förstår inte vad det är som gör att jag dras till Irland...någon som kan komma med en förklaring till detta?

Visst är det väl för härligt att få frossa lite så där emellanåt, vare sig det är i godis, film eller räkor....inte för ofta men i alla fall lite då och då. Det tror jag vi alla mår bra av.

Ha det bäst alla!
//Tjattrin

Inga kommentarer: