torsdag 23 oktober 2008

Visst finns mirakel och för mig är det faktiskt du!

Då har man än en gång fått vara med om det absolut största som finns - att få den största gåvan av alla, ett barn.

"Visst finns mirakel och för mig är det faktiskt du!".....precis så känner jag inför vår vackraste Walter som kom till världen i måndags den 20 oktober kl.07.40. Tänka sig att äntligen få se denna lilla person som bott inom mig i alla dessa månader, lyckan är helt enkelt för stor för jag ens skall försöka beskriva den i ord. Nu har det gått några dagar och vi har så smått börjat att lära känna varandra och så här i början får man vara glad att det finns hormoner som far runt i kroppen och ser till att man orkar hålla sig vaken...för annars skulle det inte vara helt lätt. Precis som alla andra barn så är Walter naturligtvis världens snyggaste kille. Inte så speciellt stor, 49 cm lång och 3.095 g tung, med mörkt hår och djupblå ögon - mammas och pappas allt!

Samtidigt som jag går omkring här i mitt eget lilla lyckorus går tankarna till våra bebbekompisar som hastigt och lustigt fick åka till S-vall - vi tänker på er och hoppas att ni snart är hemma igen.

Sitter nu bara här och njuter av att vara hemma och ser med spänning fram emot första natten hemma....

/kramar till er alla från mamma Tjattrin

3 kommentarer:

Janell sa...

När kommer det bilder på det lilla underverket?
Grattis till er alla som fått en son och en lillebror.

Kram Lena

PS. Mats undrar fortfarande om bäbisar skrynklar ihop ansiktet om man nyser på dom ;) DS

Sara sa...

Stoooort grattis och massor av kramar till dig, pappa Peter, Maja och John och ett varmt välkommen till världen till lille Walter!

Vi hörs snart!

Kramar från Sara, Harald, Amanda, Julia och Alva.

Får vi se en bild snart?

Mandaa sa...

Grattis!

Kramar Amanda