söndag 12 oktober 2008

Man måste ju pröva....

Då var man så inne i denna värld, ja nu har man väl varit i den en del eftersom man läst sina vänners bloggar under en tid...men jag vill ju prova själv också. Sedan kan man ju fundera på vad man skall skriva om så här i början, men det ger sig nog.

Idag söndag sitter jag och tittar ut genom fönster på ett alldeles underbart höstväder, solen skiner och färgerna är underbara. Borde egentligen klä på mig och gå ut i allt detta vackra....men jag orkar inte. Jag har en mage som gör att allt känns så tungt! Istället går jag omkring här inne och "boar" för visst är det vad man gör när man när som helst väntar tillökning i familjen, behöver jag säga att vi alla LÄNGTAR!!! vi vill ju veta vad det är för en liten filur som fått mig att må så kopiöst dåligt under så många månader.

Nej nu ropar sonen att det är dags för mig att spela spel....så det här får vara allt för nu.

Tjattrin säger hej för ett tag!

Inga kommentarer: