måndag 13 oktober 2008

Tålamod.....

Jag erkänner direkt, tålamod har aldrig varit min starka sida. Nu håller jag fullkomligen på att bli nipprig av att gå här och vänta, vänta och åter vänta. Vad jag väntar på, ja det vet ju ni som känner mig; jag väntar på ett nytt LIV!!...låter lite dramatiskt att säga så, men det är ju precis vad det är. Inom mig ligger/finns ett nytt litet liv som just nu gör att jag håller på att tappa tålamodet totalt.

Kan inte påstå att denna dag har varit en av de bästa snarare så har jag mått eller rättare sagt så mår jag rätt så kasst....inte blev det bättre av attjag var hos BM som lyssnade kännde och klämde och sedan sa att -ja, det är nog inte någon 4 kilos .... och då börjar mina tankar genast att snurra, vad menar hon med det? är det något som är fel...usch vad tankarna kan dra iväg med en och inte finns det något som jag kan göra åt det heller. Nä, jag får nog ta till sinnesrobönen för att lugna ner mig själv en aning.

Nu är nog det bästa jag kan göra att försöka sova några timmar och vem vet...kanske fylls då mitt förråd av tålmod på......

Trevlig kväll till er alla!
//Tjattrin

Inga kommentarer: