måndag 27 oktober 2008

Ringrostig....

Här sitter jag nu, nybliven 3 barns mamma sen en vecka tillbaka. Det här med att få ett nytillskott i familjen borde väl inte vara några större problem, borde väl vara lite som att cykla, har man en gång lärt sig det så kan man det....men så känns det faktiskt inte, jag känner mig helt klart en aning ringrostig!

Ringrostigheten yttrar sig mest i att jag oroar mig en del, har jag tillräckligt med mat, sover han inte lite väl mycket, andas han, ska han verkligen byta ut hela huden ....jag lovar denna lista kan göras oändlig. Och inte gör det saken bättre att det känns som om mitt huvud håller på att lossna från mina axlar....kan aldrig vara tänkt att det skall kännas så....men bortsett i från detta så är nog det mesta bra och nu ser familjen fram emot besök av farmor och farfar från Skåneland.

Nu borde jag nog egentligen ta mig en tur in i tvättstugan...men har en känsla av att jag i stället kommer att hamna i soffan för lite "Walter mys".

Kram från Tjattrin den ringrostiga!

2 kommentarer:

Kryck sa...

Hej Kim

Vill bara skicka en bamsekram och ett stort grattis till nya familjemedlemen!
Många kramar Kryck

Anonym sa...

Inte är du välan ringrostig? Du har det i kroppen vännen! Skulle vara roligt att få se en bild på älsklingen! :)Kram på hela familjen