fredag 19 december 2008

Yrvaken....

Vissa morgnar är värre än andra....eller ja vad skall man säga. I morse var vi som vanligt uppe hela familjen. Jag känner mig som vanligt helt borta men försöker ändå se till att alla de övriga i familjen har allt de skall ha med sig och att de kommer iväg....sen hägrar sängen igen tillsammans med lillprinsen.

Tyvärr så lyckas jag väl inte somna ordentligt eftersom jag nu har en hosta som är hopplös!...men ligger och småslumrar när jag hör att det bultar på dörren. Lite förvånad blir man ju eftersom klockan max är 08.30 och inte brukar det vara någon här då. Snabbt får jag på mig en tröja och öppnar dörren och där ute står....ja en riktig "snygging"...vet ni hur det känndes!?!....hemskt!!!....ni vet den där generade känslan som kan komma över en, det känndes formligen som att stå där helt naken....inte kul!!!

Men vad gör man inte för sina medmänniskor, den stackaren hade ju kört fast, med andra ord jag är inte ensam om detta....och han behövde en traktor som kunde dra upp honom, så jag fixar fort fram telefon nummer till närmast traktor och han blir glad och sen är han iväg....

Men jag säger bara en sak hädanefter är det pyjamas som gäller innan jag öppnar nå fler dörrar, för man vet aldrig vad som står utanför!

Kram kram från en numera påklädd Tjattrin!

Inga kommentarer: