måndag 8 december 2008

Tänk om man vore en björn ändå.....

vissa dagar önskar man nog att man aldrig klivit upp.......idag har jag haft "one of those days". Då är känslan som dyker upp, tänk om man vore en björn ändå, ligga i sitt ide och titta fram på vårkanten. Samtidigt skulle det inte passa mig alls eftersom jag formligen ÄLSKAR vintern...har alltid gjort och kommer alltid att göra, så då är det nog lika bäst att skrota tanken om att vara en björn.

Däremot finns tanken i mitt huvud konstant, om att få sova en hel natt!!!!....jag blir verkligen inte trevlig när jag inte får sova. Men tyvärr finns det en liten, alldeles fantastisk person som inte är av samma åsikt och nu ikväll har inte heller han varit på topp.

Det är väl bara att inse att alla dagar inte är topp!....men förhoppningsvis så kommer det en ny och bättre dag imorgon.

//Tjattrin skickar både en och två kramar till alla som behöver.....

Inga kommentarer: