måndag 29 december 2008

Vissa har tur....

Sitter här med ett litet smile på mina läppar...har nämligen svårt att låta bli. Brukar ni aldrig fantisera om att ni vinner en summa pengar?, kanske inte flera miljoner, men lite lagom så där. Det gör i alla fall jag emellan varven och sen kommer man tillbaka till verkligeheten och tänker att det kommer aldrig att hända....ja i alla fall inte om man inte spelar på något sätt. Vilket jag defintivt inte gör just nu, inte med tanke på den enorma inkomsten man har när man går hemma och är föräldraledig!.

Nu känner jag det dock som att jag fått vara med om det hela. Dan före julafton ringer det hemma i Kläpp och det är min mamma som låter lite lätt uppjagad.Varför, jo det råkar vara så att pappsen den rackaren gått och vunnit sig lite slantar tillsammans med sin "polare B"....ja lite slantar visade sig vara 680.000:-....HURRA!...men förstå vilken enorm julklapp! Behöver jag säga att det känns som om det faktiskt vore JAG!!! som vunnit pengarna.

Så nu går jag omkring och tycker att det känns lite småkul...och behöver jag säga att min pappa fått sig en liten önskelista från dottern sin!

Kram från en Tjattrin som vet att pengar inte betyder allt..men lite roligt är det!

Inga kommentarer: