måndag 5 januari 2009

Nytt år....

Vilket innebär en massa funderingar om vad detta år har att komma med....jag tror med all säkerhet att det kommer att bli massor att se fram emot men just nu tycker jag att det är en hel del som faktiskt hänger lite i luften.

Jag vet att jag just nu i detta ögonblick istället för att sitta här och skriva borde ägna mig åt mina studier...man har liksom lagt bort det lite under helgerna som gått, nu måste man på något sätt komma igång igen, vilket inte är det allra lättaste. Förmodligen kommer det att bli min syssla i natt när jag inte kan sova.

Sovandet ja, jag har väl aldrig i hela mitt liv haft några som helst problem med att sova - men nu! någon i familjen som börjar på W har fått mig att totalt vända på dygnet, inte helt bra, men vad gör man!?! Detta betyder att jag i natt låg klarvaken kl. 03.00 och undrade om det inte var dags att stiga upp snart.....behöverjag tillägga att när den övriga familjen tycker att det är dags att vakna, då är jag mer eller mindre halvdöd!.

Idag är det Trettondagsafton och min uppgift som jag har framför mig ikväll det är "tvättstugan", fattar inte hur vi lyckas få till den mängden med tvätt och strykning som ligger där inne...himla tur att jag tycker om att stryka!

Nyårskramar till er alla...från Tvättstuge Tjattrin!

Inga kommentarer: