onsdag 5 november 2008

Alla som....

känner mig kan nog skriva under på att det finns vissa saker jag aldrig någosinn skulle komma på att göra t.ex. som att springa ett marathon!...det finns helt enkelt inte, inte ens i min vildaste fantasi, men just marathon är känslan jag upplever att jag genomgår varendaste natt numera. Inte så att jag springer omkring i huset med Walter på armen...men ge er på att jag är vaken inte bara en timme....och då uppkommer nästa fenomen, jag vill ha något att äta!....alltså börjar jag rota igenom våra skåp efter något att stoppa i munnen och här duger inte knäcke eller någé annat torrt, jag vill ha något gott. Inser ju snabbt att detta är något som fattas i vårt hem och bestämmer mig för att här måste bunkras annars kommer denna mamma inte att klara av de marathon nätter som jag har framför mig. Så imorgon blir det till att åka in till stan och lägga upp ett litet lager av allehanda godsaker...men fram tills dess så får det lov att gå med Kronans smultronsaft!

Kramisar på Er!
//Tjattrin

Inga kommentarer: