torsdag 20 november 2008

Denna underbara FB-Värld!

Ja, kan inte säga annat!, säkert är det många som tycker att det är helt galet att sitta framför datorn och söka efter vänner som man har, eller dem man kanske har tappat bort någonstans efter vägen.

Häromdagen sökte jag efter en av mina kompisar från min tid som Au-pair i London och rätt var det är så får jag syn på någon som eventuellt kan vara "min Nicole", alltså skickar jag iväg ett trevligt litet mail där jag frågar om det möjligtvis är så att hon är den Nicole som träffade en Chatrin from Sweden.....hur glad på en skala blev jag inte när det dagen efter låg ett mail i min inkorg som talade om att det var hon. Ja, denna underbara värld! Nu har jag hittat henne och det finns hur mycket som helst att ta igen, för det var några år sen senast vi sågs och med glädje sitter jag här och minns våra planer. Vi bestämmde nämligen att hon skulle komma hit till Sverige och hälsa på och jag skulle åka till Australien...så nu är det väl bara till att sätta igång och spara, för en resa till Austarlien vore ju inte helt fel.

Så många vänner man har runtomkring.....tyvärr lyckas jag ha väldigt många av dem på alldeles för långa avstånd!....men med datorns hjälp så känns de i alla fall lite närmre.

Kramar till Er alla!
//En sömnig Tjattrin

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej rara Chatrin!
Tack så mycket för ditt meddelande... ja det är tungt, men man får så lov att ta en stund i taget... Många varma kramar till dig och din familj!