tisdag 10 februari 2009

Dags för ett nytt.....


...strykjärn. Ja, det är väl bara så typiskt. Här har man siktet inställt på att ställa sig och få bort lite av det strykberg som ofta bildas hemma i min tvättstuga. Vad händer då?, jo mitt älskade gamla strykjärn som hitills fungerat alldeles ypperligt lägger av. Lite frustrerande eftersom jag just nu tycker att det kan vara lite svårt att hitta tid som kan spenderas just i tvättstugan. Men om jag nu skall köpa ett nytt då vill jag ha ett strykjärn modell "superbra"...här duger det inte med vad som helst inte. Om jag är totalt ointresserad av t.ex bilinköp och annat, så är det raka motsatsen här, det här är viktig saker det! =). Det måste kännas rätt i handen, vara lätt, helst skall det liksom flyga över kläderna, tror ni att det är möjligt att finna ett sådant?. Ja, i morgon blir det till att gå på "strykjärnsjakt"....och endast det bästa är bra nog.


Kramar från en strykjärnslös Tjattrin!


Inga kommentarer: