lördag 21 februari 2009

Vår vackraste Walter

Igår så hade vi så äntligen dop. Vi vaknade upp till en härligt fin och lagomt kall vinterdag. Kyrkan i Överlännäs som bara låg där och gnistrade. Det var underbart att se alla nära och kära som kommit dit för vår och för Walters skull. Dopet blev precis det vi önskat och ville.

Favvo prästen C, min vän och kollega höll ett underbart doptal till vår lille kille. Gudmor M hade skrivit och bad den finaste av förböner. Storasyster tillsammans med mig sjöng, pappa spelade piano och storebror han hällde i vattnet i dopfunten. Små uppgifter till var och en av oss på denna mycket speciella dag. Huvudpersonen denna dag skötte sig exemplariskt =)......









....även om ni kan se på en av bilderna visar på lite annat humör.

Som ni ser har jag lagt in lite bilder så att ni kan få en liten glimt från vår underbara dag. Sen att de kommer lite "hullerombuller"...är något som jag inte lyckats fixa till....får dem inte dit jag vill, någon som kan tala om hur jag skall göra?



Efter dopet var det en trött men glad och nöjd familj som åkte hem. Tyvärr blev natten inte lika kul!!! Nu härjar magsjuka i vårt hem.....USCH!!!

Så kramar från en mycket trött Tjattrin!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh så fina ni är! Och - topp of the topp - storasysters härliga utspel på samlingsbilden :D!

Kram kram från en nattarbetande Ulli