lördag 7 februari 2009

Men vad är det här!?!

Har ikväll suttit som så många andra och kollat på melodifestivalen och frågan som dyker upp i huvudet på mig är; Nä, vad är det här?....inte var det så att många av de här bidragen fastnar hos mig inte, tyvärr!. Men visst, jag kommer säkert att sitta och kolla de andra lördagarna också...det kan ju inte bli mycket sämre....eller?. Sen kan det ju vara så att det är mitt trötta humör som spelar in också....alla andra kanske tycker att det här var en helt fantastisk deltävling, vad vet jag.

Annars har nu lugnet lagt sig i huset, P är borta och alla änglarna sover nu. Men snart kommer nog den minsta varianten att vakna. Undrar just när man skall få en god natts sömn...oj, nu gnäller jag, men så blir det när man inte får sova ordentligt.

Nä, nu fortsätter kvällen med lite tv-tittande.

Ha en bra lördag!

Kram Tjattrin.

Inga kommentarer: