torsdag 5 februari 2009

Den lille huliganen...


Så får jag inte kalla min lille prins säger mormor...men det gör jag ändå =).....kunde inte låta bli att ta ett litet kort på honom ...så ni får se vem det är som bråkar med mig på nätterna. Nu ser jag fram emot att kanske få en god natts sömn....fast det blir nog inte mer än ett önsketänkande.
Imorgon skall vi in till stan och träffa "prästen" för ett dopsamtal...och sen skall samma präst och jag jobba tillsammans på kvällen med alla våra ungdomar, som alltid lika kul!. Men då får den lille huliganen allt vara hemma med pappsen.
Nä idag var det inte mycket att skriva om, så ha det bäst alla!
Kramar från Tjattrin

2 kommentarer:

Janell sa...

mmm va söt han är.
Det är tur det att små kryp som dom är söta och även goa i mellanåt för annars kanske man ger bort dom till första bästa som råka gå förbi ;)

Sofia sa...

Tack för en trevlig kväll igår! :)
Den lille huliganen är väldigt söt!! ;)