onsdag 18 februari 2009

Vem vill...


...jag vara som pedagog? Det är en av rubrikerna som står i en av "bubblorna" som jag skall skriva om och som sen skall in i mitt PP =pedagogiska program. Just nu gör jag mitt bästa för att verkligen hinna med både skolan och mitt övriga liv, inte alltid en helt enkel kombination men jag gör mitt bästa. Dock var den här "bubblan" en av de trevligare att skriva om, kanske för att den säger lite...eller ganska mycket om min syn på människor och hur jag ser på andra.


Är det något jag hoppas så är det att jag i mitt jobb och även när jag bara är Chatrin SER de människor jag möter och att jag faktiskt är närvarande i det mötet som jag befinner mig i, om jag inte gör det så har jag helt klart misslyckats.


Finns det något värre än när man helt plötsligt blir OSYNLIG!?!...det har hänt mig och säkert har det hänt oss alla någongång. Den känslan vill jag inte på något sätt bidra till att någon skall få, alltså försöker jag verkligen vara närvarande. Även om det inte alltid är lätt.....Nej nu är det dags för mig att ta mig an nästa "bubbla".....
Bubbliga kramar från en Tjattrin som inte tycker om att vara osynlig!

Inga kommentarer: