söndag 1 februari 2009

Man kan ju undra...

Om det är så att ungar har någon slags inbyggd förmåga av att känna av hur de på bästa möjliga sätt skall göra för att få en totalt uttröttad!. Var ju som ni redan vet ut i fredags och då kom jag inte i säng förrän på morgonkvisten och sen dröjde det inte många timmar innan de stora änlgarna gjorde sig påminda.

Väl hemma var det min tur att vara ensam eftersom P hade pokerkväll med grabbarna.....och vad tror ni händer, jo W vägrar att sova mellan kl.02.00-04.00...men hurra!....vilket betyder att idag har jag kännt mig som lite av en zombie. Så där fick man surt för att man var ut och roade sig lite!.

Frågan är om man bör lära sig något av detta, om det är så att man som småbarnsföräldrar skall hålla sig hemma....men så kan det väl möjligen inte vara, det vore då bra tråkigt. Nä, då tar jag hellre några dagar när jag känner mig zombielik.....

Kramar från en Tjattrin som hoppas på lite sömn i natt...

Inga kommentarer: