lördag 31 januari 2009

Det är så sant...


Sitter här en lördagkväll och roar mig med att surfa runt bland diverse olika bloggar, samtidigt som jag håller ett öga på FB. Hittar en blogg där jag läser om ett samtal mellan en 7 åring och en pappa där 7 åringen frågar vad pappa håller på med framför datorn och pappan ger standard svaret, att han jobbar lite, vilket han ju ofta gör framför datorn. Men i själva verket var det så att han var inne på FB + att han var inne på ett diskussionsforum.....oj, så jag känner igen mig i detta. Visst är det så att jag använder datorn mycket både i jobbet och till skolarbete....men samtidigt är det ju precis som den här bilden säger. Mina vänner finns i datorn!!!
Så tråkigt jag skulle haft i kväll när P är borta och änglarna sover om jag inte haft min "lilla rosa". Så jag fortsätter surfa runt och prata lite med mina vänner som är online.
Kram från en allt som oftast uppkopplad Tjattrin!

1 kommentar:

Janell sa...

Jag håller med dig. Hade inte jag haft datorn så hade jag blivit tokig.Här har jag mina vänner.