tisdag 27 januari 2009

Åhhh....aaaajjjjj.....


Igår var det något som bara flög ur min mun när familjen kom hem. -jag kan gå ut och skotta!...vart det kom ifrån vet jag inte riktigt, förmodligen är det så att jag känner att min totalt försummade kropp behöver få börja röra sig igen. Vad kan då möjligen vara bättre än att skotta lite, så jobbigt kan väl inte det vara!?!. För er som varit hemma hos mig vet ni att det är lite att skotta.....sagt och gjort, på med kläderna det var och sen ut.

Så bra det känndes när jag efter ca en timme fick gå in och allt var klart....men hur tror ni att det känns idag? just det aj, aj, ja....min kropp värker, mina armar känns som bly och min rygg tror att den skall gå av!....men det postitiva är ju att jag faktiskt känner att jag har en kropp....det betyder också att nu har jag inga ursäkter längre det är bara att ta sig i kragen och masa sig ner till Golds.

Men förutom att man måste skotta så ÄLSKAR jag snön, den är som magisk på något vis och den gör mig på bra humör, vilket man kan behöva när man inte får sova på nätterna :)....så för mig får det gärna fortsätta snöa ett bra tag till....

Kram Tjattrin!








Inga kommentarer: