onsdag 7 januari 2009

Klump i halsen...

Har jag gått omkring med hela dagen. Varför?, jo för att från och med imorgon är det någon som kommer att fattas här hos mig. Min M!!! I morgonbitti går hennes färd ner mot Uppsala som bli hennes nya adress framöver och kvar lämnar hon mig....snyft! Nu finns det ju som tur är telefoner...men det är som ändå inte riktigt samma sak. Vem ska jag nu åka till för att få den där tekoppen och de uppmutrande orden när de som bäst behövs?.

Tänk er att ni kliver in i ett rum och så står det där en person som man helt enkelt känner att, henne måste jag bara lära känna!, (sen var det ju lite ofrånkomligt också eftersom vi skulle bli arbetskamrater) så var det när jag träffade min vän....och man skulle väl kunna säga som Emil sa; "Det är du & jag Alfred" - "det är du & jag Marie".....så har det kännts och så mycket glädje men också tårar som vi har delat under dessa år.... alla åren men kanske speciellt 2007 och 2008 de kommer vi att minnas länge framöver....så mycket tok.....men så roligt!!!!!!

"Du är för alltid en del utav mig"....sjunger någon och precis så känner jag just nu, fastän du kommer att finnas alldeles för långt borta...så kommer jag alltid att ha dig nära.

Kramar till ALLA vänner - men speciellt till M!
//Tjattrin med lite tårar i ögonen....

Inga kommentarer: