fredag 16 januari 2009

Träsmak...

är det ju lätt att man får när man som jag idag först suttit i en bil från kl.08.30 till 15.00...sedan fortsätter man med att sitta på ett möte fram till kl.22.00....jag känner mig stel som en pinne!.
Annars så har dagen gått överförväntan bra, W har skött sig exemplariskt och varit snäll både under resan hit tiill Sigtuna och även under mötet...nu känner jag dock hur John Blund börjar närma sig och det skall bli fantastiskt skönt att sova. Hoppas bara att junior också tycker det.

I morgon får det defintivt bli en vända in till Sigtuna, finns inget gulligare ställe, det är ju som att gå runt i ett litet dockhus. Nä, mycket mer än så har minsann inte Tjattrin att komma med idag, så jag säger tack och gonatt!.

Kramar på er alla!
//Tjattrin

Inga kommentarer: