fredag 30 januari 2009

Egentligen....

Så önskar jag just nu att jag befann mig på väg upp till Vålådalen med alla härliga ungdomar för en helg fylld av diverse aktiviteter och alltför lite sömn. Men för första gången på flera år så missar jag det hela....och jag missar min underbara "rumskompis". Det är få människor som jag mött i mitt liv som jag har skrattat så gott med, längtar redan till i höst då vi förhoppningsvis delar rum igen.

Istället för att tillbringa helgen på utbildning så skall jag nu ikväll ut och partaja. Känns inte så tokigt det heller....det är första gången på väldigt, väldigt länge, jag skulle tro att jag inte partajat ordentligt sedan min egen 35 års fest....men fullt så hysteriskt skall det inte bli ikväll. Bara lite lagom ;).....

Nej nu är det dags att packa ihop lite saker och åka in mot stan. Har en känsla av att det kommer att bli några rader till...senare i natt....

Kramar Tjattrin!

1 kommentar:

Christina sa...

Ja vi saknade dig där! Men vi hade kul ändå... otroligt fint väder var det också och fruktansvärt kallt, som vanligt. Men nu även inne i sporthallen...
Hoppas allt är bra med dig!
/Chris (Torvalla/Brunflo)