måndag 12 januari 2009

Flera dagar sen senast

som jag faktiskt var in och skrev. Tycker egentligen att det bästa som finns är att få dela med mig av små vardagliga händelser till alla i min omgivning....men ibland finns inte tiden, nu kanske det inte är helt korrekt i mitt fall eftersom tid är något som jag har rätt gott om just nu...men det kanske är så att man måste vara lite inspirerad också. Vad är det då som ger en inspiration, ja en sak kan vara att nu "ler" lilleman mot oss, vilken härlig känsla det är, det är ungefär som att han säger -Mamma du är bäst i världen!....och vem vet, det kanske är precis det han tänker...

Tycker också att det är skönt att vi nu har hittat tillbaka till lite vardagsrutiner, lov i all ära, men tillslut så längtar till och med barnen efter att få gå tillbaka till skolan och kompisar och själv längtar jag efter att få somna om tillsammans med W på morgonen. Vilket var precis vad vi gjorde imorse.

Ser fram emot att på fredag åka söderöver tillsammans med W även om det nu är ett möte som är huvudanledningen så kommer jag även hinna med att träffa lite vänner....och trot eller ej så ser jag fram emot att köra! Nej, jag är inte knäpp, men jag tycker att man tänker så himla bra när man kör bil, någon som håller med?

Men innan det blir fredag så kommer min studiegrupp på besök, dessa otroligt gulliga personer som jag nu har tillbringat snart 2 år tillsammans med, tiden har gått rejält fort och jag ser fram emot majmånad när vi äntligen är klara....och vår lilla Gotlands tripp som vi planerat att göra tillsammans som avslutning på det hela.

Men då så, nu har jag delat med mig av lite vanlig "Tjattrinvardag" och tror bestämt att nu är det dags för mig att krypa ner under täcket för att försöka få mig några timmars välbehövlig sömn.

Vardagliga kramar från Tjattrin till er alla!

2 kommentarer:

Janell sa...

Jo jag tycker det är skönt att köra. En gång i tiden ville jag t.om bli chaufför för något vad som helst typ :P MEN här vill jag inte köra. Fy för alla bilar som finns här och om det bara varit att det är mycket trafik dom kör ju så himla dåligt oxå. Kör försiktigt.
Du vet att den sidan jag lägger upp här är inte min huvudblogg. Den andra kan jag inte använda här.
Kram

Britt-Marie sa...

Jag gillar också att köra bil...av någon underlig anledning...