torsdag 8 januari 2009

Idag är det lite mera skratt...

Tänk vad humöret kan ändras. Från att igår ha varit nära att brista ut i gråt för minsta lilla...så har det blivit lite mera solsken nu...även om min morgon inte startade på bästa tänkbara sätt. Vet inte riktigt vad man skall göra för att få några rutiner på lilleman. För vad gör man när han helt enkelt tycker att det är morgon kl.04.00!!!!...jag ville mest bryta ihop eftersom jag själv inte lyckats somna förrän kl.02.00 och två timmar det är lite för lite sömn för att jag skall känna mig som människa. Men, det är bara att bita ihop, när de stora åkt till skolan somnade vi om någon timme innan klockan ringde för idag hade vi minsann träff med de andra bebbarna och deras mammsisar och det vill man bara inte missa.

Det är så skönt att sitta där bland dessa fantastiskt trevliga tjejer och inse att man inte är ensam om att känna sig trött, sliten, och ibland som den ensamaste personen i världen....de känner likadant!!!....vi hade några mysiga timmar tillsammans då det fikades rejält...nu får man nästan prestationsångest när det blir ens egen tur att ha dem här hemma för A hade typ...det största kakfatet i hela världen :)

Så idag har jag fått skratta ordentligt och det är så skönt! Tack för det alla härliga mammor.

Kramar på er alla...
//Tjattrin

Inga kommentarer: