onsdag 21 januari 2009

En av dessa dagar...

som jag helst av allt vill glömma, åtminstone vissa delar av den. Den där jag återigen blir påmind om att efter det att W kommit till världen så är det något som spökar i min kropp och ger mig på tok för högt blodtryck!. Detta gör mig både irriterad, ledsen och samtidigt lite eller kanske rätt mycket arg. Vilket bara det i sig säkerligen inte alls är bra. Men stort tack till den kvinnan på apoteket som faktiskt både lyssnade och sen fick mig att förstå att nu är det bara till att äta de små pillren, (som jag i ärligheten namn struntat i att ta, av diverse olika anledningar) så vi får se om det blir någon förändring inom de närmsta veckorna.

Annars var dagen bra, fylld med allt från W första vaccination, huva vad jag tycker att sånt är jobbigt, det gör ont i hela mig när det handlar om att någon av mina barn får sprutor, eller ännu värre, när det är dags för tandläkarbesök! (just tandläkarbesök skulle jag nog kunna skriva en hel roman om). Dessa sysslor lämnar jag gladeligen över till P. Men W var hur duktigt som helst och efteråt åkte vi på babyrytmiken och träffade en hel drös med småpolare.....hur söta är de inte!, hjärtat vill som bara svämma över när man ser på dem.

Jag unnade mig också att klippa och färga håret och det blev så BRA!....kul när man blir nöjd, stort tack till M, du är super!....så ikväll får jag lägga mig i sängen och nanna med vetskapen om att jag har alldeles för högt blodtryck...men att jag är jäkligt snygg i håret!!!

Kramar till alla som behöver!
//Tjattrin

Inga kommentarer: